Allt för trött!!!

Kom inte i säng i går för jag och maken tittade på julkalendern via svtplay. Har helt missat det sen i helgen så jag hade några avsnitt att titta ikapp, tur dem bara är 13 minuter långa!
Men kom som sagt då inte i säng i tid så nu är jag fruktansvärt trött.
Var relativt pigg imorse, kändes bra att åka till jobbet tidigt, titta å julkalendern med barnen. Men sen slog allt på, blev jätte trött, huvudet började värka och ont i näsan (som vid förkylning) är också väldigt kall. Tror det är kombination av småförkylning och trötthet. MEN jag måste ju städa  nu på jobbet. Tog en snabb powernap sittandes i stolen här i ca tio min och det hjälpte lite. Ska starta radion nu också för musik brukar ge enegi. Sen brukar man bli varm av att damsuga så det tänkte jag börja med! Sen är det bara att försöka köra på!




Har ni sett årets julkalender förresten? Vad tycker ni??
Själv så gillar jag den! ;)