ännu en torsdag...

fick allt för lite sömn, till råga på allt så sover jag dåligt nu för jag gnisslar tänder. (har inte längre någon bettskena heller) Så jag sove sämre, och vaknar dessutom upp med huvudvärk, inget roligt!

Och nu har jag skickat alla barnen till skolan, och jag har ätit en liten frukost bestående av  en varm macka med ost och ett glas oboy. Nu är det då tänkt att jag ska börja städa.
Det tråkiga är att jag fryser något så fruktansvärt. Sitter här med tjocktröjor och en stor sjal runt halsen och fryser ändå, högst troligt pågrund av att jag faktist är väldigt trött...
Men jag tog  med mig en julskiva och hoppas på att det ska hjälpa att sätta igång skivan och få lite energi från den, och så bli lite varmare av att röra på mig :S

Jobbar till fyra idag, sen ska jag dirket hem för att slå in en massa julklappar. Måste slå in alla som ska med till Norrköping imorgon, och så ska jag slå in alla presenterna till moster Åsa som fyller år på lördag... Och så måste jag fixa det sista på julkorten och skriva dem och sätta dem i kuvärt och skriva namn, dem måste skickas/lämnas nu! och sen måste jag packa också, så vi får med oss lite vettiga saker till Norrköping! Så idag har jag att göra efter jobbet, hoppas jag hinner med allt bara :)


Nu borde jag börja med städningen...