Bilder från helgen i Norrköping!

Ska försöka lägga upp lite bilder från våran helg (min dator eller blogg.se är lite dum just nu)


Börjar resan med att tanka!

Jag hade fixat mina naglar lite snabbt! (vet att dem är väldigt korta just nu, men det är pgr allt julpyssel på mitt jobb som knäckt mina naglar, plus vintervädret som gör mina naglar sköra)

Med oss på resan hade vi min fina guddotter/systerdotter Leah!

När vi var uppe i Norrköping passade vi på att träffa ungefär halva våran gamla pedagogklass! Riktigt roligt att ses igen!

Leah roade sig mycket att att fotografera!



Leah fick tillochmed bra bilder på Stålis dotter Juni.

Sen var vi en runda hos Robins farfar Rune! Väldigt roligt att träffa honom (har inte träffat honom tidigare)
Och där blev vi bjudna på middag och kakor o kaffe ;) Och jag gillade mycket hans konstverk bland annat denna med små troll på!

Sen firade vi jul med agneta och ove, och marianne och ragnar!

Blev väldigt mycket mys och bus under helgen!



Fina julgranen med paket under!

Leah som tagit bilden, man undrar lite vad vi har för samtal...

Leah tog på sig rollen som tomtenisse och delade ut alla paketen :)

Hon var väldigt duktig!

Leah fick en mängd saker, tänkt att tomten viste att hon skulle dit! Tröjan från oss tog hon på sig direkt, och nallen gosade hon med hela tiden (och dömte till Nickolaus) och så började hon ju genast rita och sy på saker som hon fått ;)

Vi var på julmarknad inne i stan med. Pgr en tråkig incident så fick vi åka dit två gånger för att köpa nya örhängen till Leah (vilket snälla agneta gav ett bidrag på!)

Leah i sin nya fläta och med smycketstatuering!

När det var dags att köra hem i går så fick vi köra ungefär halva resan i Snö! FINT :)

Blev även ett stopp på mcdonaltds på vägen hem!

Har givetvis många fler bilder från helgen, men känner att jag inte orkar lägga upp alla bilderna :)
Men vi säger iallfall TACK alla för en underbar helg, var så roligt att träffa alla, och bara ha roligt och äta gott och umgås! Och så fick man en massa fina paket dessutom! haha!
OCH jag fick även reda på att tydligen läser många denna bloggen (!) tillochmed farfar Rune och Svärfar Peter! Roligt att höra att folk läser den (även om ni gott kan kommentera lite också!!!)

Nu ska jag göra mig iordning för att gå och lägga mig, ny dag imorgon ;)