Myströtthet ;)

Hade en helt fantastisk julafton!
Klockan 18.00 så kom syster och barnen, och gertrud,kjell och mormor. Vi åt då en massa julmat!

Och jag hade nya julklänningen!





(lite ego bilder på hur jag såg ut på  julafton)

Klockan 21.00 så kom Åsa med hennes familj.

Blev en ganska bra julklappshög i slutändan XD

Lite efter nio så kom även tomten!







Blir ganska stökit efter all paketöppning! :)


Strax efter elva somnade ella och zacharias i ena soffan..


Medans vi andra spelade spel till lite efter två på natten. Sen körde åsa med familj hem, och vi satt och pratade tills runt 04.00 :) Helt toppen dag!

Och jag tror våra presenter uppskattades hos alla, vad vi såg iallafall ;)
Och Robin blev väldigt glad för alla sina, och jag blev helt överlycklig för alla mina paket <3
Jag fick dem två sista säsongerna av Fraiser (snart sluuut) och så fick jag en ''skjorta'', en långarmad tröja och en ''kofta'' av finaste Robin :) Och så fick jag en himla massa annat som tex Cupcake-bakes, muffinsformar m. tillbehör, Melissa Horns senaste skiva, fotografier på systerbarnen, en termoskjol, cupcake-receptbok, brännbara cdskivor och mycket annat fint.
Och av mamma fick jag Gustavsson 3tr, och en fin present att hon bjuder mig, bodil och matte på en eftermiddag på Tropikariet i januari, vi fyra kommer få en egen guidad tur och få mata och klappa läskiga djur som spindal och krokodiler :O och sen fika som avslut! Ser verkligen fram emot det ;) har aldrig varit där ens!
OCH så det mest otroliga var att jag faktist fick en HTC Wildfirer S av mamma! Har viljat ha en så länge och sagt att jag ska köpa en till våren när jag har betalat av mitt elloskonto, och den är så dyr att jag aldrig trodde jag skulle få den, men döm till min förvåning när jag öppnar sista julklappen och där i ligger den här snyggingen :

En urläcker lila HTC :) Är helt överlycklig!!!

Och jag är så lycklig över alla mina presenter, att alla valt ut så fina paket till mig, det värmer otroligt mycket <3 jag hoppas alla känner detsamma tillbaka :)
Och julaftonen var så otroligt fin som den brukar vara :) Familjen, spel, gemenskap, god mat, paket, godis.. <3


Men idag har alla i kollektivet varit helt slut kan jag säga :) Ingen som gjort så mycket. Jag och mest suttit med min nya telefon för jag kan inte slita mig i från den. Inte heller matte som också han fick en ny telefon ;)
Men vi åkte ändå ut till Rasta och åt, och det var mysigt. Och då fick jag tillfälle att prova min ena nya fina tröja som jag fick av maken ;) Och robin provade även han sina nya kläder idag ;)
Och så fixade jag Alfaphet till min HTC så mamma får spela lite mot åsa/dan & Jenny. Så fixade jag till matte med så han är också med ;) Så nu har många glädje av min telefon ;)
Sen nu ikväll så spelade vi alla faktist ett riktigt sällskapsspel som b-g vann!

Nu, när min telefon är på laddning så ska jag krypa ner i min sköna säng, äta lite godis och titta på näst sista säsongen av fraiser!! :) <3

Hoppas alla andra har haft en lika fin jul som vi :)