Omplanerad Tisdag!

Dagen blev inte riktigt som jag planerade den i morse. hade tänkt att jag efter jobbet skulle åka hem och lyssna på julmusik och slå in lite fler julklappar och sen laga mat.
Men så ringde syster och frågade om jag kunde hämta leah på fritids klockan fem och sen ta henne till hennes brottning. Hon skulle jobba till 21.00 så hon kunde inte.
Så det ställde jag upp på, gick lite tidigare från jobbet och så åkte jag och robin ut till strövelstorp och hämtade en Leah (även om det var lite bökit att få ut henne från fritids pgr ''fröken'') Sen lämnade vi henne på brottningen, åkte bort och handlade, åkte tillbaka till brottningen och tittade på leah, sen blev det lite avslutningsfika innan vi begav oss till kollektivet.
Väl hemma så hjälpte min snälla man mig med maten, och så blev det lasagne med sallad till middag.
Och jag lärde Leah fläta hjärtan också ;)

Så det var den tisdagen, får hoppas jag hinner med att slå in julklappar i morgon istället, och även lite annat som står på schemat.

Nu ska jag krypa till kojs, har varit så fruktansvärt trött dem här två dagarna, speciellt på jobbet. Riktigt tråkit att gå på jobbet och vara trött och få huvudvärk pgr tröttheten. Tror det behövs lite ledighet så man kan få lov att ha tid och njuta av julen i lugn och ro ;)
Och imorgon är det skolavslutning på magnarps skola, så jag tror att alla barnen kommer vara väldigt uppåt när dem kommer till fritids vid elva tiden XD