Sista jobbdagen inför jul!

Överlevde min långa arbetsdag, som tur är :) Nu är jag ledig i fyra dagar, tjoho! Juljul! (jag har valt att jobba i mellandagarna)
Och vi har fått en massa julklappar från förälldrar som har sina barn på vårt fritids, helt otroligt!
Jag tog hem dem saker som var mina, och det blev en hel hög!

Allt från godis till blommor ;) Så fint av förälldrarna och barnen att ge oss julklappar! <3

Efter jobbet så rusade jag hem för det var inbokat en fika med min ''bror'' Lek som skulle komma klockan fem, var tvungen att köra inom affären först och handla lite kakor efterssom jag inte kunde baka något igår..
Så det blev att bjuda på munkar och hallonkakor och givetvis kaffe :)

Givetvis kan han aldrig se normal ut på kort (nästan alltid). Men julklapp fick han iallafall ;) Tror han gillade den med! Sen blev det en trevlig fika i en och en halv timme, sen var jag tvungen att avsluta efterssom jag var tvungen att hinna slå in en massa paket innan kvällen var slut!
Men det var roligt att få prata strunt ett litet tag ;)


Sen har kvällen ägnats åt att slå in julklappar. Blev dock inte klar med alla nu heller, men nu börjar jag se slutet på dem! Och ack vad fina julklappar det blir ;) haha...
Kan ni fatta att det snart är jul??


Och Robin var förresten idag på sitt jobb och fick en rundvandring, och så skrev han på papper, så nu är det helt defenitivt att han har ett jobb, som han börjar på den 9:de Januari :):)


Nu borde jag avsluta, sängen kallar och jag tänker lyssna på den nu ;)

#1 - - ENDENISE.SE:

sv: tack :)