Ska försöka sova nu!

trots att klockan bara är 21.00 så tänker jag gå och lägga mig.
Ska upp kvart i sex i morgon efterssom jag har lång dag på jobbet imorgon som börjar med öppningen klockan sju, så för att faktiskt kunna komma i kapp med sömnen måste jag gå och lägga mig nu.
Och jag tänker ta ett par stilnoct med för att få lite mer hjälp till att somna, behöver verkligen sömnen.
Och det har kännts bättre under eftermiddagen och kvällen men nu börjar det komma igen,
högst troligt för jag tänker på imorgon, att jag ska gå upp och ta mig till jobbet och jobba nio timmar innan jag får komma hem igen, var lika dant förr när jag hade skolan. Det var tanken på skolan som gav mest ångest under jobbiga perioder..
Men jag får bara hoppas på att jag slipper att vakna med tårar igen, att saker rättar till sig med sömn.

Håll tummarna för mig!

#1 - - Anonym:

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf, kika in här och läs mer:



http://piinkqueen.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Du kan tjäna upp till 70kr/läsare, toppen vah?!