Smurfsmurf!

Har smurfar på huvudet, snart kan jag allt om smurfar, lovar! Dock är det ganska roligt ;)

Fick iallafall mer energi till sist, vilket var otroligt shönt. Fick städat hela huset, och sen kom barnen och det blev en av dem mest intensiva julpysseldagarna för mig. Jag startade plöstligt upp tre pyssel stationer samtidigt (vid samma bord) (samtidigt som en annan ledare höll på med pepparkakasbak och en annan fotokort) och barnen blev helt plötsligt jätte sugna på att pyssla efter mellis. Sakerna jag sysslade med barnen med var : Minijulgranar av kottar, Julkort och Flätade hjärtan att hänga i julgranen. Detta är saker där det krävs en fröken dem första gångerna ett barn gör det för att dem helt ska förstå och lära sig, så jag sprang runder överallt efterssom alla behöver hjälp och alla ville kolla av att dem gjorde rätt och fråga vad dem skulle göra sen o.s.v Vid en period,jag höll på att limma ett barns kort, så stod det kanske 10 barn runt mig och skrek Sandra Sandra Sandra Sandra Sandra, och i händerna höll dem kottar, papper, tyg, hjärtan, sax och allt annat pysseltillbehör. Haha, kan säga att det är sånna situvationer man skulle kunna få en knäpp och bara skrika rakt ut, men jag trivdes mest faktist ganska bra ;) haha ;)
Dem barnen är så söta!


Sen åkte jag och mannen in till maxi och hämtade ut en massa paket. Och nu ska jag hoppa in i duchen, kanske lyssna lite på julmusik med? Sen hoppas jag att tvätten blivit klar så jag kan prova att färga två klädesplagg i rött! (til jobbet) Och sen blir det nog en ganska tidigt kväll, tror jag iallafall ;)