All I want!

efter en mysig morgon så rörde jag ihop en smuldeg, tog min pajform och willy och så åkte vi till mamma & matte.
Där tog jag lite rabarber och slängde ihop till en rabarbersmulpaj, så blev det fikastund och hem till gården!
 
Mumsigt med en klick vaniljvisp ;)
 
Willy var också intresserad men fick hålla sig till en tallrik mjölk (som han är tokig i)
 
Sen tog jag resten av rabarberna som jag blivit beordrad till.
Sen åkte jag hem och kokade saft. Blev ungefär 1,7 liter rabarbersaft. Det är ju såååå gott!!!
Lite till mig och lite åker tillbaka till kollektivet, matte är så glad för rabarbersaften ;)
 
Nu när saften står och svalnar så peppar jag med Spice Girls i spotify (nostalgi)
Snart åker jag och matte till stan, Takida och Joddla med Siv - konsert 20.00 ;)
Matte bjuder med mig och det ska bli jätte roligt, och det är en fantastiskt fin dag så kvällen kommer nog bli relativt varm och fin, då känns det ännu roligare att åka iväg på utomhus konsert!
Nu måste jag sminka mig lite och käka något snabbt innan det är dags att åka! Hejsvejs!