Bara för att?

Inte bloggat på några dagar men inte riktigt haft tiden, sedan tänkte jag att folk kommenterar ändå så dåligt så de bör få en liten hämd för att de inte skriver ;)
 
För några dagar sedan hade jag en lite dålig dag, då kom kära maken hem med en bukett rosor ;)
Rosa och fina, fulla med kärlek ;)
 
Och så fick jag en överraskning på posten :
Nya nummret av hembakat, sådant får mig alltid på gott humör. Älskar den tidningen!!! :):)
 
 
Nu har jag avslutat min långa vecka. Hade mer än hundra procentigvecka (har annat 75) Då jag jobbat 41 timmar denna veckan. Nu är den slut och på måndag går vi tillbaka till ordinarie schema!
I går kom Bob ner till oss! Superroligt att ha han här :)
Idag kom även vår nya lilla Dvdspelare som jag beställde (hittade billigt på nätet) Och den är installerad och fungerar mycket bra i vårt sovrum ;)
 
Och så här ser det ut hos oss just nu:
Håller på att baka förfullt, för i morgon ska vi ha våran inflyttningsfest med en massa fina människor :) Så det är mat och bak överallt just nu!
(och ett evigt städande, ungefär)
 
Nu ska jag gå och ta ut kakan ur ugnen och dela den. Sedan ska vi käka lite pizza sen ska jag fortsätta med bakandet ett tag till ;)
Hörs i morgon!
#1 - - Agneta:

Ja,ja...hämnden brukar vara ljuv!!! ;-) .Hoppas ni får en underbar inflyttningsfest...även om vi...på andra sidan... inte är där inte är där! Stor kram

Svar: hade en riktigt lyckad fest. Kommer lägga ut bilder så ni också får se hur det var ;)
Sandra Kaun