Blandade känslor..

Slänger in lite bilder på igår när vi hade söndagsmys med tacopaj och saft!
 
 
 
 
Jobbet idag gick bra. Fick ju fint väder med och det är ju alltid skönt.
 
Sen stannade jag en runda hos mamma (som snällt nog passat willy idag) och sen blev det att åka hem.
Har suttit och försökt få de som inte svarat på inbjudningarna att faktist svara.
Vi ska ha en liten inflyttningsfest på lördag och har då bjudit släkten här nere, och lite vänner.
Tuvärr är det ju inte alla som svarar. Det är lite sårande när viss släkt o vänner inte ens kan svara på sms man skickar, inte prata med en, inte ställa upp... Så där är ännu några som jag inte fått svar från.
 
Men försöker istället för att känna mig arg och ledsen, försöker jag att tänka possitivt. Det är många som svarat, och många av dem har tackat ja! Många i släkten som kommer, och fina vänner som kommer (tillochmed en av våra bästa vänner som är så knasig o fantastisk att han kör 40 mil för att medverka på festen)
Och nu har jag beställt marsipanen också så jag kan göra (förhoppningsvis) goda tårtor till festen :)
Nej nu måste jag göra mig iordning för sängen igen (så tråkigt att gå o lägga sig redan klockan tio)
Men man måste göra, vad man måste göra! ;)