Efter kalas.

Var på väg att blogga innan men det kom ett kalas ivägen så jag hann inte.
Men nu är vi hemma igen efter att par trevliga timmar borta på kalas med god mat och roligt folk :)
 
Och nu slänger jag inte lite random bilder från våran sommarfest i lördags!
Får ju börja med min outlook för kvällen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För er som inte vet så går hela sommarfesten ut på tävlingar.
Jag och mamma anordnar tävlingsaktiviter som utförs under hela kvällen och sen blir det priser till vinnaren :)
I år blev dem tre lag, och de fick gå tipsrunda, göra fjantstaffet, tidsterräng (försöka hålla koll på en viss tid) gissa på bebisbilder (på oss i släkten) frågesport om svenska covers, trä ett garnnystan igenom hela laget (innanför kläderna) gissa på kryddor och bygga ballongtorn!
 
Vinnande laget, från vänter : Mija, B-g, Bodil & Jenny!
Vinsten i år var söta spargrisar/sköldpaddor :)
 
Så där var lite av bilderna som togs. Hade en ricktig rolig kväll. Är man med släkten har man alltid roligt! ;)
 
Och nu.. blir det väl att bara slappna av lite här hemma innan det är dags att gå och lägga sig.
Imorgon är min lediga fredag så jag har långhelg vilket passar mig utmärkt just nu ;)
Imorgon ska jag hem till mamma för att titta på Hem till gården, på hennes nya tv (51tum) Och sen på kvällen ska maken spela rollspel och jag är hembjuden till mamma på gästpannkakor och sedan in till Ljustfesten i ängelholm och se båtparaden :) Hoppas på fint väder!!