fredagkväll!

Var en runda o handlade lite efter terapin idag. Willy har äntligen ätit upp det förra fodret som iiiiinte var lämpligt för hans mage (så att säga) så nu provar vi ett annat märke. Tyckte det var så söt form på maten att jag inte kunde låta bli ;)
 
Efterssom jag inte var hemma förrens strax i åtta (tredje dagen i rad) så fick det bli enkel mat, makaroner och köttfärsås, alltid gott.
sen gick Robin tillbaka till Jonathan och jag tog tillfället till akt och tog en egenkväll.
Datorn i soffan, tigerfilten runt mig, lyxigt godis (twisterpåse) nagelfix/lack,hemmagjord körsbärssaft och så ''En mor till salu'' i DVDn. Mys ;)
Orkade inte måla naglarna supermycket, så jag valde krackelerande. Dock valde jag grön som efteråt kändes så där, borde nog tagit svart istället. Får se hur jag känner i morgon om jag orkar ta bort och göra om eller det får vara kvar ett tag...
 
Och helt ensam är jag ju inte, har ju lille willy som kommer o myser o busar lite till och från ;)
 
God fredagkväll på er alla!