Joddla & Takida!

Hade en fantastisk kväll igår.
Joddla med Siv var fantastiska, så mycket energi och glädje i de dem göra.  Dem var verkligen roliga och underhållande och dem började tillochmed med en av mina favoritlåtar ;)
 
 
 
Och takida var också jätte bra. Dem hade en mäktig ljusshow under hela sin konserttid som verkligen kändes påkostad! Och trots att jag bara kunde tre låtar av deras repetoar så var dem bra och jag hörde många bra låtar!
 
 
 
Och vädret var ju verkligen toppen. Så vi hade verkligen tur och det blev en väldigt rolig kväll :)
Och där var en jävla massa folk kan jag säga ;)
Var hemma hos mig igen vid ett tiden så det var en lyckad kväll ;)
 
 
Idag, har det varit lite slappesöndag. startat tvättmaskinen och damsugit, sen lästtidningen och tittat på dålig tv med maken och myst och roat oss av willys små spratt ;)
Ska göra vinbärssaft idag, Sofie och jonathan har beställt lite så det är bäst att göra det i dag så man inte behöver göra det efter jobbet i veckan ;)
 
Men om ca en halv timme ska jag åka och plocka upp mamma. Kände för att göra något, och kände mycket för att åka och fika på cafe killeröd (där är ju så fint) Så jag frågade mamma om hon ville följa med mig dit, lite ''mammatid'' är guldvärt! ;)