tar en framåt.

Kom hem idag och tog med willys bur ifrån bilen efterssom jag behöver en tom bil imorgon då vi ska handla.
Kommer innanför dörren och ställer ner buren på golvet. Willy far direkt in där (utan att hälsa först) Han kommer sedan ut en snabb runda för lite kel, sen tar han sin anka o går in o lägger sig i buren i någon timme.
Snacka om att älska sin bur :)
Sen tog robin på sig sin jacka o skor för han skulle springa till affären, då går willy glatt in i sin bur, trodde han skulle få åka bil han.. stackaren ;S
 
 
Har idag fått gjort sista lagret mousse på två tårtor, och första lagret mousse på de andra två (en ska endast ha grädde längst upp) Så i morgon ska de sista tårtorna få andra lagret mousse och sen på lördag är de redo för upptidning,dekoration och leverans!
 
Och nu ikväll så myste jag o maken med varma mackor och film, alltid gott att mysa lite ;)
Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, har fortfarande magont och känner att en god natts sömn vore önskvärt nu (sovit dåligt två nätter pgr magvärken) Jobbar bara till tre i morgon sedan direkt in till terapin och sedan handla med moster på citygross. Sen tårtbak, sen kommer jag nog däcka lite ;)
 
Nej nu säger jag god natt!
#1 - - Agneta:

Han är ju för go, lille Willy!
Säger det igen...du har nog valt fel jobb som du är duktig och bakar och står i...men snart är det helg...lite vila då kanske? Kram till er!

#2 - - Mamma:

jag tror att lille Willy längtar efter mjölk och alla små katter

#3 - - sandra kaun:

I helgen finns inte mycket tid att vila, men dock ska det bli en intensiv och rolig helg! ;)
Willy längtar nog massor till kollektivet, längesedan han fick mjölk ju ;)