Tidsbrist

Igår efter jobbet tog jag mamma och åkte iväg till Rusta, och så blev det även en runda in på Maxi och handla.
Sedan åkte vi hem till henne och hade lite fika och tittade på hem till gården.
Sånt man behöver efter veckans första jobbdag ;)
Fick även en liten present :
Två fina solcellslampor, som jag valde i färgen grönt. :) Dem kommer komma upp så fort vi bestämmt oss för var de ska vara ;) Tack finaste mamma!!!
 
Sen fick jag även körsbär som B-g tyckte jag skulle ta.
Så det blev att koka körsbärssaft, blev ca en liter ;)
Mumsigt med körsbärssaft ;) 
Och så ska jag promt ta resten av deras rabarber med så det blir mer saft (min är slut, mattes med) och kanske blir det en liten rabarberpaj med.. får se ;)
 
Efter jobbet idag så fick robin övningsköra med mamma. Sedan kom vi hem ganska sent så jag rörde ihop lite pasta med pastasås av creme fraise med skinka,vitlök och persilja. Mumisigt!
 
Nu måste jag göra mig redo att gå och lägga mig.
Har öppningen i morgon så jag måste upp tidigt :S
Hörs i morgon!