Vi ändrar om!

Idag kom äntligen b-g hit och hjälpte oss att borra så vi får tv i sovrummet! (vårt rum är det enda av rummen som inte har tv!)
Willy ville däremot bara leka, så b-g hade lite problem ;)
 
Sen när han borrat klart så fick b-g för sig att klippa vår gräsmatta när han ändå hade gräsklipparen med sig.
Stor gräsklippare på mindre stor gräsmatta ;)
Willy var inte så nöjd med en stor åkergräsklippare på tomten som lät en massa!
 
Så nu har vi tv i sovrummet! Vi fick mammas gamla platt-tv när hon köpte sin stora nya fina tv. Är superklar att kunna stänga ner min bärbara dvd-spelare och titta på en tv. (ser framför mig söndagmorgnar med tvprogram o frukost i sängen med maken!)
Men vi måste ha en dvdspelare med... Jag tittar ju alltid på en sitcomserie när jag ska sova (just nu är det fortfarande Fraiser) Men då ska det ju vara något litet o diskret efterssom det inte får plats annars på byrån .
Hittade den här puddingen på netonnet :
(såg sånna när jag bodde i norrköping med då hade de inte kommit till sverige än så jag köpte en vanligt)
Men denna hade ju varit perfekt! Superliten och smidig!
Vad tror ni??
 
Nu ska jag packa ihop mig, symöte hos moster Pia om en halvtimme. 
Se om jag kan få undan lite av röran innan kanske, typ dammet efter borrandet åtminstånde! ;)