Det nalkas jul..

Gårdagen såg ut så här:
Vi handlade inför julen (plus resten av månaden)
Willy blev blöt ute i snöstormen (kom massa snö som nu börjar försvinna helt!!!)
Fick en jättestor julstjärna av låssaspappa :) :)
 
Fick julrosor av fina maken (en tradition han skapat) <3 <3 <3
 
Vi höll på med så mycket igår att vi inte kom isäng förrens 02.45 ;)
 
Vaknade idag vid 9.30, det är JULAFTON!!!
Våra julstrumpor (som jag sytt) innehöll paket som fick öppnas på morgonen!
I willys var där ett grisöra (hans första grisöra) som han tyckte mycket om!
I robins var där högtalare som man kan använda till mobilen!
I min var där en jättefin teckning som Robin ritat, en bild på willy när han var riktigt liten! Och en juldikt :

En gåva jag dig gett
jag försöker så att alltid få den att bli rätt
det är konstigt att jag aldrig förstår
att vad du än får
med ett leende du mig möter
du vet att jag verkligen försöker
Letar land och rike runt
kanske något roligt eller bara sunt
Julen är din men du delar med dig
så tillbaka man vill ge allt man får för sig
De andra dagar på året det långa
gör du allt för att vår lycka fånga
med bilder, text och roliga äventyr
vårt liv har blivit ditt bestyr
ett som du glaeligen tar dig an
utan att det viktigaste försvann
att få mig varje dag
att bara vara lycklig att jag är jag
kan någon älska mer än du så säg
till mig brukar du alltid säga nej
men min eviga gåva är
att visa hur jag håller dig kär
och idag bland mat, bak och annat strul
ge dig och önska dig en riktigt god jul

jag älskar dig Sandra

 


Blev så otroligt rörd och glad! Så fin kärleksgåva att få på morgonen av underbaraste maken! <3<3<3