bittersjuk!

Ligger i sängen och är bitter, haft en så jobbig natt. Har sett så mycket fram emot denna långhelgen då det äntligen var min lediga helg. Nu skulle det sovas gott, packas upp, skruvas ihop, mysa med maken... Men igår hade jag fortfarande ont i kroppen och inte typisk träningsvärk som jag först trodde, och så började näsan rinna och började nysa. Och natten har inte direkt givit någon god sömn. Har fått gå upp ca en gång i timmen och snyta mig och ta hand om min extremt torra hals. Så nu ger jag upp drömmen om god natt i helgen, kan inte sova bra när jag är förkyld.. Nu är jag täppt i näsan, näsan rinner, torr i halsen plus kliande i gommen, ont i huvudet och bihålerna, och hela kroppen värker.... Så jag tänker nu gå upp och dra på mig min One piece och ta lite ipren och panodil. Dricka lite juice och ta några halstabletter. När dem börjar hjälpa ska jag dra hem till mamma och titta på hem till gården och dricka varmt te tills Robin kommer hem och vi ska fortsätta packa upp. Håll tummarna för att min plan håller!
#1 - - Yster:

Hade jag bott lite närmare så hade jag kommit över med precis vad du ville ha, hjälpt till och tagit hand om <3

#2 - - bloggare sandra:

Naw det var gulligt sagt vännen. Värmande :)