Blev inte enligt planerna idag...

Efter jobb skulle jag och maken åka supersnabbt till ikea och fixat det där sista för denna omgången,
men då började min lilla bil protestera, låta som attans när jag bromsade. (tydligen är det något som är av eller slitist slut, b-g ska kolla på det imoron) Så någon tur till helsingborg blev det inte.
Men fick handlat mat åt mamma, och färg till våra stolar.

Sen skulle jag vara duktig och göra lite pappers/dators arbete.
Fick kontaktat telia och boxer. Robin fick ringt folksam. Fick även betalat första hyran.
Sen skulle jag fixa våran flyttanmälan, men adressandring.se vägrar acceptera min information, den bara säger att vårat nya postnummer inte finns. DUM HUVUD!


Och givetvis kan man inte ringa dem nu, och att få svar via mail tar upp till två dagar..
Så robin får ringa dem i morgon och fråga vad fan dem håller på med. Så irriterande när man väl har satt sig ner och bestämt sig för att fixa nått!!!


Och ikea måste göras, men kan inte köra med min lilla edna imorgon, någon som har en bil att låna ut?
Och en fotoskrivare btw? Måste skriva ut en liten liten bild till mitt körkort!...

#1 - - Agneta:

Samma sak hände mig när jag skulle göra vår flyttanmälan!

Det visade sig att posterisystemet ändrat de flesta postnummer i norrköping! De hade väl inget bättre för sig!

Kanske de roat sig där nere i skåne med!

Hoppas Edna återhämtar sig snabbt skickar krya på kram ;-).

#2 - - mija:

Vi fick nya postnummer här i förslöv för ett tag sen. Är du säker på att du har det nya?

#3 - - Bloggare Sandra:

Vist är det säkert så att det blivit nya postnummer även i förslöv, för vad ska posten annars göra om dagarna om inte röra till det? ;) Tycker dock att vi borde fått det nya postnummret istället för det gammla när vi skrev kontraktet! suck...