mitt i veckan...

Visar en bild på mig som gladiator ;) tada! Vaknade i morse och hade ont i hela kroppen och i bihålorna, ångrade starkt gårdagen när jag skulle försöka kliva upp ur sängen! Men det blev bättre under dagen, har dock fortfarande ont i rygg och höger arm, och i bihålorna när jag böjer mig eller lägger mig XD Imorgon är det torsdag = upp tidigt (+lång dag) och på fredag har jag öppning igen =upp tidigt (dock kort dag) och som det ser ut nu går jag även upp tidigt på lördag och åker till city gross med Mija och Pia och gör en del av vår första storhandling (sen åker vi till Göteborg på eftermiddagen!) Nu ska jag se om jag kanske kan packa upp en låda innan middagen ;)
#1 - - mija:

Vänta nu: när blev det bestämt att du skulle följa med till City? ;)

#2 - - bloggare sandra:

Jadu skyll inte på mig, skyll på Pia ;) men jag tar dock egen bil ;)