Teater upp över öronen!

Precis hemkommen från alla dagens jobb ;)
Jobbet gick bra och ganska snabbt, många barn som var till sig över inspelningen vi håller på med ;)
Och sen rusade jag iväg in till stan för idag var ju första träffen med mina teatergrupper.
Och det gick toppen! Barnen hade roligt och förälldrarna verkade tycka det var bra övningar och givande lekar. Roligt att höra :)
Så det känns otroligt skönt! Behövde verkligen ha teatergrupper, min danslek-grupp går förvisso bra men för mig som ledare så trivs jag inte direkt, tycker det är svårt att planera och sen är det så fysiskt ansträngande att ha det, och då känner man sig kanske inte direkt som en toppen ledare.. Men efter att ha haft två teatergrupper så känns det mycket bättre, allting flöt på och jag kände glädjen både hos barnen och hos mig själv, underbar känsla!


Nu ska jag ner och äta lite middag med min make, han har lagat lite pyttipanna till oss. Sen får vi se om jag gider att hoppa in i duschen eller inte.. Spännande fortsättning följer... (?)