Beskedet kom...

Nästan direkt hemkommen från jobbet, men känner att jag måste dela med mig av det senaste!
Robin ringde upp mig på jobbet, berättade att hyresvärden hade kontaktat honom.. Och sagt att vi fick lägenheten!!!!!!! :):)
Blev totallycka efter det!!

Så nu måste jag visa lite fler bilder på våran fantastiska lägenhet!

Bild från vardagsrummet, ser lite ut mot tomten, det röda lilla huset är vårat förvaringshus..


Badrummet där nere, där duschen finns (badkaret är på ovanvåningen)


Bild tagen från tomten så man ser lite av huset och uteplatsen som har tak!


Våran trappa som leder upp till ovanvåningen.


Våran hall och ytterdörr! (och toalettdörren tror jag det är som syns med)


Kan inte riktigt tro att vi faktist fick lägenheten! Och vi kommer få lägenheten den 15:de februari, alltså väldigt snart!! Vi valde att inte få den den första som vi tidigare pratat om mest för ekonomiska skäl, Robin får ju bara halv lön denna månaden och vi ska dessutom betala boendet till vår semester nu med lönen som kommer denna veckan. Så därför var det mer praktist att börja med en halv hyra! Och så kan det ju vara lite shönt att ha lite tid för att mentalt förbereda sig och dessutom fixa det praktiska som hemförsäkning, välja elbolag o.s.v
Lägenheten är en 4:a117(?) Kvm2 och har en kallhyra på strax under 8000:-.
nedanvåningen finns en hall, köket, vardagsrum, ett sovrum och en toalett med dushc. På ovanvåningen finns en hall, klädkammare (som blir min) och två sovrum, och en toalett med badkar. Och till detta är då även en ganska stor trädgård med uteplats under tak, och ett förråd, och vi får även extra parkeringsplats :)
OCH allt är helt nyrenoverat! Det är nya golv, nya tapeter, nya vitvaror, nyttnyttnytt :) Och jag är så lycklig över att det ska bli vårat hem!!! Herr och Fru Kauns första egna hem som nygifta :)

Vår förra lägenhet var på 82 Kvm2, (en 3:an) så vi har lite mer yta nu, behöver jag ens säga - IKEA HERE WE COME!!!

Så vad säger ni? Tror ni lägenheten kommer bli fin? ;)

#1 - - mija:

Grattis, ska bli kul att ha er som "grannar"

#2 - - Agneta:

Det kommer säkert bli jättebra och lägenheten ser ju väldigt fin ut! Stort grattis till herr och fru Kaun!<3

#3 - - Bloggare sandra:

Tack så jätte mycket :) Älskar verkligen lägenheten, och det ska faktist bli roligt att flytta till förslöv, se vad den lilla hålan har att erbjuda ;)

#4 - - Åsa:

Bäckvägen? Borta vid tennisbanorna? Ser kanonfin ut. Stor och ljus. Grattis!

#5 - - Jenny Axelsson:

Grattis till lägenheten! ser superfin ut, jag förväntar mig en inflyttningsfest eller åtminstånde fika! :D

kram

#6 - - bloggare sandra:

Haha jo men vist är det bäckavägen som vi ska bo på ;) och självklart kommer det bli inflyttningsfest när vi är färdiga med inredningen, lovar jag ;) tack så mycket alla :)