''det är ju kul att se''.

Söndag söndag söndag. Sista helgdagen som började med en härlig brunch som mamma fixade, kanske hjälpte matte och pia till. Men jag och maken kom iallfall ner till dukat bord, bröd med olika pålägg, kokta ägg, stekt korv, varm oboy, skivade päron.. Mums! och så ett avsnitt av hem till gården så klart. Kan en söndag börja bättre??? ;)

Sen städade vi undan det sista på julen, plockade nämligen ner julgranspyntet och slängde ut granen! Och ja vi slängde faktist ut julgranen :) Sen ska den eldas upp ;)


Och idag så drömmde jag att jag och jenny blev stalkade av en konstig man, och vi skyndade oss hem till åsa och dan, och precis när vi berättat så kommer den här konstiga stalkern och knackar på och åsa och dan tror inte på oss utan släpper in han och låter han äta middag med dem, medans jag åker vidare för jag kommer på att jag glömt min dator och bengt och karin.. konstig dröm :S haha!

Sitter just nu och gör lite jobb, så duktig är jag! Sitter och kalkerar smurfar som barnen ska få färglägga imorgon eller på tisdag. så det är bäst att jobba vidare så det blir klart!



Och det snöar faktist, jag har sett en snöflinga, och mamma har sett elva snöflingor! woho, snart bygger vi en snögubbe.. eller??..