Goodbye 2011!

Är så trött, har varit trött dem senaste dagarna. Och på dagarna får jag svagt ångestliknande tillstånd där jag tappar lust och engagemang. Så fruktansvärt tråkit! Vet att det har bara med min depression att göra, att det går över igen. Men fan vad tråkit det är att känna så. Önskar nästan att jag blev sjuk så jag kunde få ligga i sängen med gott samvete utan att göra någonting.
I går var jag jätte trött, ända tills jag la mig, sen kunde jag inte sova på halva natten. Vaknar vid åtta av väckarklockan och känner mig inte alls utvilad... BLÖ!!!

Men iallfall, tänkte slänga ut en liten resume av 2011, och har då valt att ta årets ups och inte downs för jag tycker det är roligare att minnas det roliga och så kan jag behöva det nu.

Januari:

Vårt exanensarbete/våretyderna startar samtidigt som sista terminen i pedagogklassen. Får beskedet att jag och jag robin får jobba tillsammans som regipar och det var helt underbart! Och fick dessutom en pjäs som vi båda tyckte mycket om.

Februari:

Bror och hanna kom upp på besök! Var så roligt att lek äntligen åkte upp och besökte mig och robin. hade tjatat länge och väl :) Blev en fin helg!

Mars:

Vi hade klassfest hemma hos oss (även om jag faktist tror det var islutet av februari) Vad shönt att träffa bara klassen, då vi igentligen var mitt uppe i våra egna etyder och examensarbeten!

April:

På våran tre års förlovnings dag så överraskade robin mig med att fria! Tio röda rosor, finklädd, vacker ring och ner på knä vid motala ström. Helt underbart!! <3<3

Samma månad så kom mamma och matte upp på besök. Hade en riktigt rolig halvvecka med en massa nöjen i soliga Norrköping!

Maj:

Under maj hände det mycket, bland annat åkte jag och robin till kolmården, det var första gången jag var där!

Robin fyllde år!

Vi tog examen!!

Och vi flyttade ifrån Norrköping :( till skåne :)

Juni:

Jag och mamma var med leah när hon slutade skolan,

.. och Jonas tog studenten! (samma dag)

Juli:

Det var hästveda marknad!

där felicia lurade upp syster i världens läskigaste karusell!

Och Bodil och Geraldine hade piratfest!

Augusti:

Vi överraskas med Möhippa och Svensexa. En helt underbar kväll med många fina överraskningar :)

Slutet av augusti åkte vi även på semester till Öland!


September:

Jag och Robin gifter oss <3



Och åker på bröllopsresa till Menorca. (två dagar efter bröllopet, var borta i en vecka) <3<3

Oktober :

B-g fyllde 50 år!

November:

Jag fyllde 23!

December:

weekend i sköve med maken, bob och johniss!


Lilljul i Norrköping där leah vad med :)


En underbar Julafton!!

Det var lite av allt det underbara som hände under 2011. Det var mycket slit och kämpande, men gud vad mycket fantastiskt det innehöll det fina 2011!!
Hoppas att 2012 blir minst lika fint!
(hade gärna startat det hela med att boka en sista minuten-resa och åkt imorgon, är så sugen på det!!!!!!!!)

Men jag får väl gå ner och laga chilicon carne istället... Vad är väl igentligen en resa till.. crand canarien eller spanien.. kan vara lång tråkig.. o ..
Nej - Middag var det nu!