Kålrot

Hemkommen efter att ha lekt ''kålroten'' med barnen på jobbet dem sista 45 minuterna av jobbdagen. Barnen var som tokiga och ville bara leka igen och igen! Blev väldigt varmt till sist! :)

Vaknade imorse och var trött, trots nästan tio timmars bra sömns så vaknade jag och var trött, kändes ganska frustrerande. Men som tur var blev det bättre när jag kommit igång. Så idag har jag faktist haft mer energi än på länge och det är tacksamt.

Och igår så fick jag ett roligt brev.
Innehållet var väl inte det roligaste, det var om att förnya mitt körkort efterssom jag bytt efternamn (vilket kommer bli roligt när jag väl har mitt nya körkort)
Men brevet var postat i mitt nya efter namn, så det var skickat till Sandra Kaun.

Tar lite tid att vänja sig vid ;)


Och idag var det robins tredje dag på jobbet. Kom hem för en liten stund sedan och var väldigt trött. Inte så konstigt när man bara gått hemma ganska lång tid och sen helt plöstligt måste gå upp tidigt och jobba hela dagar! Men jag tror han mår bra av att få jobba, komma ut lite mer och framför allt tjäna pengar!
Det hade iallfall gått ganska bra på jobbet, han håller på att lära känna barnen och det tar ju alltid lite tid ;)

Och jag fick idag svar på att vi hamnade 15 och 16 i kön på dem två lägenheterna som vi senast lämnade instresseänmälan på, det vill säga att vi var långt ifrån att få dem. Och det kändes så jävla tråkit! vi har stått i kö i ett år och har ändå inte tillräckligt med poäng för att få chans på dem lägenheterna vi vill ha! Känns så meningslöst och irriterande! Vill verkligen hitta våran lägenhet. Längtar så att få leva med min make i vårat hem, längtar efter att få inreda och planera. Och skaffa en liten vovve ;)
Hoppas vi får en snart!!


Nu ska jag hoppa in i duchen, behöver få skrubba mig ren och sen hoppa i min one piece (den randiga efterssom min svarta precis blivit tvättad)

#1 - - Anonym:

Hej!

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf, kika in här, läs mer om hur det fungerar, klicka på reklamen i inlägget och registrera dig ifall du är intresserad, det tar mindre än en minut:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Kram!