kl 01.00

Fick faktist tonat håret idag! Tonade det själv och det gick bra, men tror dock resultatet inte helt föll mig i smaken, ville haft det liite mörkare men får se imorgon när det är torrt. Provade märket Mood som jag aldrig provat tidigare, kan vara så att mitt hår inte tar upp den färgen lika bra (så är det för mig med Viva, mitt hår gillar inte deras färger) Kanske borde hålla mig till Schwarzkopf som jag vet fungerar? Ach vi får ta det som det är ;) Får se hur jag gör nästa gång, men det blir dock inte förrens tills nästa löning!

Och jag fick tagit bort mitt gammla nagellack och vårdade naglarna med lite myrrolja och nagelbandkräm och lite serum, så kan jag måla dem imorgon. Får se om jag orkar ta gel också eller inte..

Och det blev en torsdagsmys med massor av plättar och så tittade vi på Viva La Greta med eva rydberg från Fredriksdalsteatern. Både jag och maken jobbade ju där i sommras i deras serveringspersonal. Så nu när man tittade så kom replikerna och sångtexterna flashande tillbaka i en rasande tackt, haha :)
Och även om den förra sommaren var ganska hemsk rent arbetsmässigt, så saknar jag ändå fredriksdals gröna häckar, djuren som besökte en, publiken, skådespelarna, alla arbetare och våra kolleger (apsolut inte alla dock!!)
Kom att tänka på avslutningsmiddagen som i år var väldigt trevlig, fina tal och ensamblen gjorde så roliga sånguppträdanden och allt, superrolig middag :)
Men tuvärr var det också mycket dåligt rent jobbmässigt så jag längtar inte tillbaka till att jobba i deras serveringspersonal kan jag säga.. Två år räcker. Nästa gång får det vara som något högre ;)

Och klockan har nu blivit efter ett på natten, jag o robin och mamma satt i köket och pratade så mycket att tiden rann i väg. Får väl gå och lägga sig nu så man kan komma upp i morgon bitti och fira Pia!