lägenhetsdrömmar i helgstarten..

Tog mig en liten tupplur innan och vaknade upp tuvärr lite deppig :S kanske mest för att jag drömde om hur vi inredde en lägenhet (vilket kanske inte var det snyggaste i drömmen) och så kände jag bara längtan efter att få en lägenhet. Gick ut och kollade efter lediga lägenheter men det finns inga som vi vill ha. Finns bara små fula tvåor ute just nu, både på ängelholmshem och blocket! TRÅKIT!!!
Och så sitter man och sucktar lite efter den bostadslägenhetens om är så fin, så söt med tre rum och trädgård. Marklägenhet i ängelholm. Om man bara hade haft 895 000kr.!
Måtte det komma en lägenhet snart, så vi kan få göra slag av alla dem där inredningsplanerna vi och byggt upp i våra huvud i ett över ett år nu, så vi kan köpa oss en liten hund... (suckar..) 

Nu är det helg iallfall..
#1 - - Agneta:

Drömmar är till för att förverkligas och snart är det er tur...hund...jag tycker bischon friche är så söta så om jag bara kunde så hade jag nog haft en sån nu. Kram och du det går mot ljusare tider!!!!

#2 - - Agneta:

Lägenheten på Nyhem såg fin ut...men vad vet jag!

#3 - - bloggare sandra:

Lägenheten på nyhem är säkert fin men inte alls vi är ute efter, vi ska ha en trea eller fyra, apsolut ingen tvåa. Sen vill vi ha två våningar lägenhet med egen trädgård. Så vi har lite krav :)