Naglar, lugg och Wordfeud!

Haft en härlig dag på jobbet, har målat naglarna på en massa småtöser, allt från rosa med en massa glitter på till grönt med dekorativa streck och prickar :) Hela förmiddagen gick åt till det! Eftermiddagen blev det att våffla håret på tjejerna ;) (glad att jag bestämde mig för att vänta med mina egna naglar tills i helgen)

Mannen fick sin nya telefon igår, så givetvis åkte vi och hämtade den direkt efter jobbet.


Så nu har vi lika dana telefoner, han en vit och jag en mycket snyggare Lila ;)
Så nu spelar vi wordfeud mot varandra och jag leder, tjoho ;)


Och idag provade jag att ha lugg :


Köpte en löslugg för jag tycker det är roligt med hår och frisyrer, men känner mig inte riktigt bekväm i att klippa mitt hår till lugg faktist efterssom jag fort tröttnar på det.
Men här är den, luggen är dock pytte mörkare än mitt egna hår, men jag tänkte ändå tona det lite i nästa månad ;)
Vad tycker ni? Passar jag i lugg eller bättre utan??


#1 - - Bodil Hervén:

Du är jättefin i lugg.

#2 - - mija:

Tycker absolut att du passar i lugg. Är du rädd för att klippa den så kan jag fixa det på nästa symöte.

:)