Ny vecka kräver nya svar!

Nu är det ny vecka och denna veckan ska vi få besked om lägenheten. Dock hörde vi inget av dem idag, men det var ju första dagen på veckan så det kanske inte var så konstigt? Men jag vill bara ha svar, och jag vill ha ett possitivt svar.
Försöker att inte tänka så mycket på den eller ha för höga förhoppningar för att inte bli knäckt om det blir ett nej, men det är ju inte direkt något man kan styra över, när man hittar ett drömboende är det svårt att sluta tänka på det!!!!
Gud vad jag önskar att vi får den!! <3

[flyttar vi till förslöv så har felicia sagt att hon kommer komma mycket på besök, och det gillar jag!] ;)



Jobbdagen idag var bra, hade lite teater och värderingsövningar med ena gruppen, och först var dem jätte negativa och ville inte alls att vi skulle göra något, men sen blev dem lyriska och ville inte sluta ;) Så det ser jag som gott resultat! Imorgon blir det nog att göra något med dem yngsta, allstå sexåringarna, får dock se för det är skridskor i morgon med och då blir det lätt lite kaos på fritids innan dem barnen har åkt i väg :S


Känner för att göra något nu, men kan inte för mitt liv komma på vad jag är sugen på att göra.. riktigt irriterade!..