Plingpling..

Sitter och leker med min telefon samtidigt som folket tittar på tv. Ganska skönt att göra ingenting igentligen ;)
Ska dock lacka naglarna nu så nagellacket håller ett tag till!

Och det har äntligen bestämmts att ikväll tar jag och mina syskon med mamma ut på Pepelinos! Det gav vi henne i morsdagspresent men av olika anledningar så har det inte blivit av än. Men ikväll klockan 19.00 ska vi äntligen umgås och äta god mat! Så nu måste jag bestämma mig vad jag ska ha på mig ikväll, hmm.. Kan ju inte direkt gå i min one piece ;) Får se vad jag känner för ikväll, men lite festligt får det ju ändå vara!


Och i nästa månad så startar mina teaterkurser för barn i Ängelholm!


Kommer hålla i två kurser denna terminen. Första är för barn mellan 4-6 år och heter Teaterlek. Kommer vara på onsdagar mellan 17.00 - 17.45. Den kursen bygger just på lekar, drama/teater lekar och gestaltningar där man lär sig använda sin kropp, lär känna varandra och utväcklas på ett personligt plan och starta sin kreaktivitet.
Andra kursen är en teaterkurs för barn mellan 7-10 år. Det kommer vara på onsdagar mellan 18.00-18.45.
Där kommer vi också hålla på mycket med drama/teaterlekar och gestalningar, men lite mer inriktning på gestaltning och röst.

Terminen omfattar 10 träfftillfällen. Om du har barn eller känner någon med barn så rekomenderar jag starkt att ni går in på medborgarskolans hemsida och anmälar barnen till teaterkurserna med start i februari! Kommer bli fruktansvärt roligt! :) Mer info finns på www.medborgarskolan.se
(sök på ängelholm, dans & teater.)



(vet att jag står som Sandra Hjalmarsson där, får prata med min kontaktperson om min namnändring)