Söndag.

Blev inget bloggande igår av någon anledning :)
Men hade iallfall en väldigt mysig lördag, vi åkte en runda till min ena låssaspappa bengt och hans fru karin för att lämna våran julklapp. Syster och hennes barn var också där. Och Leah hade fått sin första mobil telefon så igår blev det lite smsande och pratande med min guddotter ;) Hon är så söt ;)
Och Zacharias spelade luftgitarr med en fyrkantig kudde (tog ett tag innan man fattade vad han höll på med) och Ella var på sitt bästa gnällhumör?, men väldigt fin i sin nya frisyr ;)

Sen vid åtta så åkta jag och maken in till Helsingborg då vi bestämt oss för att gå på bio, bara vi två. Mysigt att få göra något tillsammans ;) Vi tittade på Sherlock Holms, tvåan. Mycket bra film. Tycker han gör en klockren Sherlock Holms-tolkning och ger trovärdighet till karaktären. Mycket bra film!
Sen fick vi springa tillbaka till bilen för filmen höll på längre än vi trodde och parkeringshuset skulle stänga. Vi hann som tur var få ut bilen, men jag fick också fruktansvärd astma av springandet och hade ingen bricanyl med mig :S Men det redde ut sig som tur var. Men fick otroligt pipande i min andning och otroligt ont i halsen/bröstet, men släppte efter ett tag.







Inte lätt att fotta sig själv för att visa luggen när man har en busig make som vill komma med på bilderna! haha ;) Men det var vi igår iallfall, innan bion :)

Och nu blir det väl mest att slappa. Se om man kanske kan spela något spel utan att störa mamma i hennes skidor. Imorgon är det ju tillbaka till jobbet. Har varit skönt med fyra dagars ledighet, hade gärna haft fyra till (betalda). Men imorgon börjar ju barnen i skolan igen så då blir det tillbaka till rutinerna igen och det kan vara ganska shönt. Få planera in sig med kollegerna igen och så! Mötet på tisdag blir nog intressant, mycket att prata om! :)

Men nu ska jag iallfall gå ner, mina händer blir helt iskalla av att sitta vid datorn här uppe för det är lite kallare här, brrr...