tillbaka i verkligheten.

svårt att landa tillbaka på jobbet, kändes först tungt och energilöst. Men sen kom dem härliga barnen och då ryks man med i deras energi och då blev det mycket bättre :) Och idag var det Robins första dag på sitt jobb! Dock var det planeringsdag så första arbetsdagen var bara en massa möten, Men imorgon blir det möte med barnen. Hoppas det går bra för han, men det tror vet jag att det kommer göra :) Kom hem från symötet hos Åsa för ca en halvtimme sen. Har suttit och letat fram bilder efterssom jag också tänkte ta och resumera det gånga året och då göra det med bilder. Försökte hålla mig till en bild på per månad men på vissa månader så var det svårt! Men det tog så lång tid att välja ut bilder att jag känner att jag inte orkar fixa med det nu. Gör det i morgor när jag kommer hem från jobbet ;) God natt alla!