VILL HA!!

Satt och kollade runder då jag hade en stund av tråkhet, vändes till glädje då jag hittade massor av saker som jag vill ha till våran nya lägenhet. Visar några av sakerna jag hittat :


Smoothemaker för en person. Man gör smoothin direkt i glaset :) I LOVE!!!


En grillare för såväl mackor som grönsaker och kött :)


En sån här har jag viljat ha under ganska lång tid, den ska inhandlas inom en snar framtid!!


Jag och maken har valt ut den här fina damsugaren till att bli vår nästa medlem i vårt egna hushåll! Älskar den damsugaren, den är bra och lätt och har bra kvalitet! Plus att det sitter en handdamsugare på så man kan damsuga soffa och liknande med!


Hittade givetvis lite bakgrejer med:

En formplatta till att göra macarones, sen vill jag ha engångsspritsar med riktigt tunn sprits, och jag vill ha massor av utstickare (har just nu bara för ros) och så hittade jag stapelgaller, helt perfekt när man har storbak hemma och så har man en massa av kakor som måste få svalna på galler. I LIKE!!

Köks och hushållssaker hittades på ellos.se och baksakerna hittades på lyckasmedmat.se


Kanske inte världens roligaste inlägg, men kände bara att jag behövde få visa, är helt till mig för nästan alla grejerna här och kommer ngå och suckta på dem tills den dagen jag har råd att storhandla :) haha, eller så handlar man något i taget.. 
 Gillar ni grejerna?

#1 - - Kalle Hedin:

sv; ja dom var riktigt goda också :)

#2 - - Annika - drömmen om 11 barn [8 stycken vinnar varsin onepiece/mysdress hos mig!]:

Oj, den där smoothiemakern skulle jag vilja ha :)

#3 - - Yster:

Enda problemet med dem dammsugarna är att de blir fulla väldigt snabbt och suger lite dåligt när det börjar bli något i, visserligen gör ju alla dammsugare det, men som sagt eftersom de blir fulla snabbt så går det snabbt innan de börjar suga dåligt, men snygga det är dem ;)

#4 - - Bloggare Sandra:

Min moster har en sådan damsugare så jag vet vad den går gör. Och vad är problemet med att tömma en damsugare lite oftare än på en stor, igentligen? ;) Det är mer praktist med en sådan damusgare när man måste damsuga varje dag, slippa konka fram en stor damsugare med slang och sladd och allt ;)