Födelsedagskalas och dylikt!

Trevligt kalas blev det.
 
Slänger in bilder på färdigdekorerade tårtorna, tre stycken hallonmoussetårtor med kladdkakebottnar.
Dekoration blev rosa roser med gröna löv :)
(Leah hjälpte till och göra rosor, hon är en mästare visade det sig, på att göra marsipanrosor!, och maken hjälpte med att göra löven för det blev lite ont om tid)
Och tårtorna verkade gå hem hos de flesta, alltid roligt :)
 
Sen åkte vi hem igen vid sex, mycket tomt i huset när inte leah var där längre... Men jag satte i gång med storbakande till i morgon då jag har symöte. Och så fick jag städat lite, och duschat och filat ner naglarna lite och räknat ut budget/räkningarna.
Det jag inte hann med var att måla naglarna och packa. Det får göras någon gång i morgon helt enkelt ;)
Helt galet att vi faktist ska åka till stockholm i övermorgon, vart har tiden tagit vägen???
Nej nu måste jag hoppa i säng, ska ju faktist jobba i morgon, så jag kan ta semester resten av veckan med gott samvete! ;)
#1 - - Agneta:

Vilka fina tårtor! du kanske har valt fel yrke :-)

Svar: Tack kära svärmor, det värmde i hjärtat ;)
Sandra Kaun