utökning i familjen!

Igår hämtade vi hem vår lilla Willy från Borås :) bilresan gick jätte bra och vi åkte inom kollektivet en snabbis för att visa lille vovven :) Kvart i sju i dag väckte Willy mej som inte tyckte jag skulle sova mer, när jag gått upp så somnade nästan Willy.... nu ligger han och tuggar på en gosedjurs-anka som vi köpt, och tuggar lite på mina byxor med, samtidigt som jag äter frukost! Nu ska jag ge Willy frukost med sen kommer matte hit och är hundvakt medans vi är på jobbet ;) lovar fler och bättre bilder i helgen på vår lilla sötnos ;)
#1 - - Mamma:

Nu har ni fått den lille vovve som ni drömt om så länge lycka till

#2 - - bloggare sandra:

Ja det känns lite overkligt att han faktiskt är här, men han är så söt och go ;)

#3 - - Bodil:

Så söt.

#4 - - bloggare sandra:

Ja vist är han :) :)