Tiden går så fort!

Åkte med moster mija och moster pia till city gross vid 08.00 i dag. Fick handlat nästan allt jag skulle, lite små saker som vi istället ska köpa på Maxi tisdag dock. Och efter en liten fika hos mamma efter handlingen så åkte man hem och packade upp all mat. Sen sattes musiken igång och vi har hållt på för fullt att fixa i vårt lilla hus.
Har äntligen fått ihop våran våningssäng, så nu är snaaaart gästrummet färdigt (vi fattas dock ett täcka&kudde + en ''garderob'') Och vi har satt upp tavlor i vardagsrummet, så när det har blivit lite tömt där så kan man snart anse det vara färdigt det rummet med (bortsett från att vi ska förhoppningsvis snart byta ut vår tjocktv till en stor platttv, så vår tvmöbel kan skjutas ända in till väggen, för just nu måste den stå en bit ut för att den tjocka tvn ska få plats!) Så en del har blivit gjort i dag, känns skönt!

Kom på att jag kan ju faktiskt dela med mig av hur vårt kök ser ut nu när det är färdigt! :








Vad tycks??


Och nu ska jag snabbt godkänna min skattedeklaration, sen ska middagen lagas till.
Idag har jag och Robin varit gifta i 6 månder! Helt galet att det har gått ett halvår sedan vi stod framför prästen och lovade varandra evig trohet. Tiden går så fort!

Ett halvår sedan!!
(och vi är fortfarande så otroligt tacksamma för all den hjälp vi fin med vår fina dag. Jag blir alldeles lycklig bara jag tänker tillbaka på våran stora dag!)

Så dagen till ära så ska vi äta marinerad fläskytterfile med friterade pommes och kall bearnesås och en syrlig sallad till! Inte helt fel ;)

#1 - - Mamma:

Lite skillnad sedan jag sist såg köket.

Grattis på halvårsbröllopsdagen

#2 - - Agneta:

Det ser så fint ut i ert "lilla" hus,härligt att ni firar allt som firas kan,fortsätt så...stort grattis på halvårs dagen, kram svärmor