apatiskt.

Så här blev frisyren jag gjorde på Mija idag. Vad tycks?? Efter håruppsättning och lite pratande så åkte jag en runda till mamma och nu har jag landat hemma igen. Mötes av en städande make vilket alltid är glädjande att se. Är helt slut idag, så trött och apatisk. Tacksam att jag har en make som städar och fixar mat till ikväll. Nu har jag bäddat ner mig i soffan med ostbågar och lösgodis och ska titta på Den hemlighetsfulla trädgården. Skönt att kunna slippa göra något och bara få vila nu resten av kvällen.
#1 - - Mamma:

gör du helt rätt i själv får jag inte mycket gjort går mest och småplockar lite här och där

#2 - - bloggare sandra:

Ja jag förstår dig helt. Verkligen helt slut idag, men det får vi lov att vara! Det kändes verkligen shönt att bädda ner sig och titta på en massa film och äta onyttigt. Hoppas du också tillåt dig själv att göra ingenting!

#3 - - Jenny:

Vilken fin håruppsättning, du är så duktig! kram!

#4 - - bloggare sandra:

Tack Jenny! Du är så snäll :) kram

#5 - - mija:

Håret blev kanon, det blåste inte sönder trots hårda vindar i hov. Tack så mycket.

Kram mija

#6 - - bloggare sandra:

Roligt att det höll i blåsten och att du gillade det! Var roligt att sätta upp! Kramar