datorer

Suttit och försökt bli klar med stumfilmerna, och gick bra ända till musiken. Något strul blev det så jag eller maken kunde inte få det att funka. Så nu fattas musiken på alla stumfilmer, och en namncheck ska göras, sen är alla filmer klara! då ska jag bara redigera ihop forumteaters-inspelningarna, och eventuellt en ''tabbfilm''. Är på g, snart redo för premiären på stora duken på jobbet. Men nu ska jag njuta av lite glass framför tv sen hoppa isäng. Upp tidigt imorgon för att fira Robin sen på diabetesmöte i stan med jobbet!
#1 - - Agneta:

Oj,oj,oj vad du ligger i,bra jobbat!

Det låter jättekul att kunna få ihop en film och ungarna måste tycka det är jättekul.

Ska bli härligt att snart äntligen få träffa er igen, även om underbart är kort.

Kan du ta med dig några bra dramaövningar för lite mindre barn när ni kommer har nämligen drabbats av hjärnsläpp/ lrda eller nåt!

Krama om födelsedagsbarnet lite extra från mig och kör försiktigt sen på vägen upp!

#2 - - bloggare sandra:

Ja det är jätte roligt att göra film, ska bli kul att visa. Dramaövningar för mindre barn? Kan göra mitt bästa, vilken ålder hade du tänkt dig? Ses snart svärmor, stora kramar :)