Det blev måndag igen..

Lovade att lägga ut bilder på postrånevandringen igår, men tuvär fick jag ångest igår så det kändes inte aktuellt.

Men nu kommer bilderna:

Rolig postrånevandring med postrånare,snapphanar,drottningar,spelemän och dylikt. Och vi hade väldigt tur med vädret också, perfekt promenadväder! Var verkligen jätte roligt! (har ju saknat det i fyra år)
Tack för en fin söndag! :)


Nu sitter jag och försöker göra mig iordning för jobb. Det går inte så bra.
Har någon klump i bröstet som nästan vill samla tårar i ögonvrån. Försöker stå i mot det och försöker hitta kläder som funkar ihop. Ångesten är kvar sen igår, jag hoppas bara jag slipper den idag!
Nu måste jag gå.
#1 - - Agneta:

Lilla gumman!

Vad jobbigt för dig med att du inte får ett slut på din ångest och ledsamhetom pass. Om medicinen du fick av läkaren inte hjälper tycker jag du ska gå tillbaka kanske finns en annan sort som passar dig bättre.

Jag tycker du gör det jättebra som hittar på lite roligheter i allt, njut av dom stunderna och du maken blev tjusig...hälsa honom och kramar till er båda!

#2 - - Bloggare Sandra:

Jo det är en jobbig tid, men jag försöker kämpa på. Medicinen jag fick är en ''vid behovs'' medicin, som jag kan ta när jag får ångestattacker och så. Jag väntar på en remiss till en psykolog för en utredning om min ångest, och har så länge fått den här medicinen så jag kan klara mig. Och den medicinen hjälper när jag får ångestattack (även om jag kan bli trött av den) men som sagt är det inget som man tar hela tiden, utan bara vid behov. Fint att du bryr dig svärmor!

Och tack, roligt att höra att du tycker maken blev fin, är faktist lite stolt över klippningen ;) Kramar till er!