Drömmen om en hund.


Inte fått mycket sömn i natt. Hade svårt att somna, sen drömde jag bara om westiehundar.
Drömde att vi fick tag i uppfödaren, att vi läste på hemsidan, att vi ringde.
Klockan 05.00 vaknade jag för jag blev så stressad i min dröm. kunde inte somna om igen förrens vid halv sju. Och drömde ju då åter igen om hundarna, och vaknade vid 09.00 igen. Då gav jag upp och försökte inte somna om, efterssom jag bara skulle drömma igen och vakna en stund senare.. Har ju inte varit mardrömmar jag drömt, utan bara om små söta westievalpar. Men jag har drömt stressdrömmar, att dem skrivit på hemsidan att man måste höra av sig om man var intresserad och vi ringer och ringer och ringer men ingen svarar, jag drömde att vi ringde och fick att vi skulle få komma dit och träffa hundarna, men att jag gjorde bort mig hela tiden, drömde att alla valpar redan var sålda o.s.v Alltså bara en massa stressdrömmar om vår framtida valp och uppfödaren vi vill köpa valpen ifrån. Drömmarna kom ju helt klart till just för den faktum att vi inte fått tag på uppfödaren på en och en  halv vecka. Valparna är snart 2 veckor gamla men vi har inte fått tag på dem igen och vi har inte heller hört något. Det är både frustrerande och stressande. Vi vill ju så gärna få hem vår lilla westie!


Men om vi ska försöka få tankarna på annat. Fredag idag. Ganska soligt men verkar vara väldigt blåsigt med :S
Borde ta och äta lite frukost, sen kanske jag sättter mig och fortsätter klippa på mina filmer, sen kanske jag gör lite mer på storstädningen här hemma. Jag har ju huset för mig själv då maken jobbar till halv fem idag.
Sen framåt kvällen/sen eftermiddag så ska jag börja med att baka tårtor till 100-års festen imorgon. Alltid roligt!
Men nu, frukost. Är ganska hungrig nu vid detta laget!