kakor,tårtor och formar!

Mija kom förbi tidigare idag och gav mig dessa söta Muffinsformar som ett litet tack för att jag fixade hennes frisyr. Och så frågade hon om jag kunde tänka mig att fixa tårtor till deras fest på lördag. Kanske inte ute i god tid men klart jag tackade ja. Roligt att få baka deras tårtor :) :) Nu ska jag hoppa i säng, hade tänk att försöka komma upp ganska tidigt imorgon så jag hinner redigera mycket innan jag ska till jobbet, börjar nämligen närma sig premiär och jag har fortfarande mycket kvar (hjälper ju inte direkt då att chefen satte möte på nästa veckas redigeringstid) så vi får hoppas jag kommer upp i tid och att datorn är på sitt bästa humör! God natt alla.
#1 - - mija:

Du känner väl mej, planerar ALLTID i god tid. Snällt av dej att baka våra tårtor. Nu blir de säkert goda.

Mija

#2 - - bloggare sandra:

Jo men vist, är inte så förvånad över planeringstiden hos dig ;) själv håller jag på att planera tårtor förfullt nu ;) kram