Avslutar söndagen.

Skulle ta en liten 'familjebild' idag, vilket visade sig vara lättare sakt än gjort!
Svårt att få med alla på bild, antingen var inte robin med eller så kom inte willy med ;)
Sen när alla var på samma bild så gäspar plötsligt willy och ser ut som en galen hund :
Crazy dog!
Men fick en bra bild till sist ;)
 
När jag körde till mamma idag så tittade jag på bilens mätarställning.
När jag köpte lilla Edna så hade hon redan gått långt, därför fick jag henne billigt.
Men nu har hon gått riktigt långt
Vill inte utmana ödet, men jag är stolt över lilla Edna som rullar så duktigt och fint! ;)
 
 
Och bengt och karin var hos oss idag, nu ser det åter igen ut som vi har småbarn :
Och nu fattas vi bara vagnen, sen är vi helt utrustade inför en bebis! Ja en stationär spjälsäng ska vi väl köpa, vi har bara en resesäng.. Men allt annat har vi, allt från blöjhinkar till bilbarnstol!
Och Nej, vi ska inte ha barn än! ;)
Men vi får allt från bengt o karin efterssom de nu inte behöver det längre. Och det tar vi tacksamt emot då vi i framtiden vill ha barn! :)
 
Men nu ska jag byta om till pyamas och försöka sova. Börjar få huvudvärk med så det är lika bra att försöka somna! Imorgon börjar ny vecka!
#1 - - Agneta:

Härligt med generösa vänner...så nu väntar farmor på nästa barnbarn ;-) kram på er!

Svar: Haha ja det ska hon få med tids nog ;) kramar
Sandra Kaun