Bröllopsdag <3

I går var det det 24 september, våran bröllopsdag. Ett år som gifta! <3
Mycket har hänt på det första året, vi har ett ''eget litet hus'' och en liten vovve <3
 
Och överraskningarna började med att ett blombud som kom på jobbet
En bukett i en vas, från mamma,b-g,matte,bodil och pia.
Riktigt fin överraskning (och roligt att se det förvirrade blomsterbudet ibland alla barnen)
Buketten var verkligen jättefin! Tack alla ni <3 <3
 
Sen kom jag hem till ett hus som var fullt med levande ljus och romantiskt musik och en make som var finklädd i kostym och allt. och så fick jag en bukett från honom :
Så fin den med <3<3
 
och så gav jag honom en bukett med :
 
Så nu har vi en massa fina buketter i huset, We Like! <3
 
Sen bytade jag också om och sedan åkte vi in till ängelholm och unnade oss en god middag på kinaresturangen
 
Sen åkte vi till bogart och hyrde tre filmer (dock bara en till kvällen) och så åkte vi hem och gjorde ett stort fruktfat.
Så tittade vi den nya Snövit (med julia roberts) som var superbra! och så åt vi natchochips,cola och apelsin,melon,ananas,vindruvor och jordgubbar och hade en massa levande ljus.
En perfekt kväll med en perfekt make <3<3
 
Tack min älskade Robin för att du finns och delar mitt liv med mig!!! <3
 
 
Nu ska jag titta klart på andra filmen vi hyrde (a thousend worlds) med maken och lille vovven, och lyssna på ösregnet som vräker där ute!
#1 - - Agneta:

Underbart att hör att ni njöt av ER dag! Kramar från oss här långt borta!