En ledig dag!

Idag har varit en riktig pyssel & fixar dag för mig här hemma, riktigt skönt med en semesterdag och bara ägna sig åt förberedelser inför tjejkvällen på lördag!
Maken var iväg och jobbade mellan halv nio och ett ungefär. Och klockan 10.00 lämnade jag willy hos vetrinären så det blev verkligen tomt hem, så jag kunde böka bäst jag ville ;)
Åkte dock en runda till mamma på eftermiddagen och tittade på lite hem till gården, blev dock bara två avsnitt pgr en långdragen kund!
 
Men jag kan inte direkt berätta vad jag haft för mig idag, efterssom vissa av gästerna också är inne och läser bloggen, och allt ska ju vara hemligt tills på lördag ;)
Men en liten sneakpeak :
Ballerinakex i en mixer! De ni!
 
Och sen hämtade vi ju också hem en lite halvtrött hund också, som fått tratt så han inte kan slicka på stygnen.
Han gillar inte alls sin tratt, går runt runt runt i cirklar för att få tag på den, går in i ALLT med den, och kan ju inte klia sig vid öronen med den dumma tratten. Tycker liiite synd om han.
Men han vänjer sig nog snart vid den. Bara hoppas han kan sova gott i natt.
Men har är så söt med tratten på. Och allt för långhårig med! (trimning sker i nästa vecka!)
 
Och idag har jag åter igen fått bekräftelse på att jag har världens bästa mamma (som fixar med spel till tjejkvällen) och världens bästa make (som tjafsar med butik om utebliven vara).
Jag är så lyckligt lottad! <3<3
 
Men nu måste jag hoppa i säng. Har min lång dag i morgon, så det är upp tidigt igen..
Bäst att försöka få lite sömn med innan ;)
#1 - - Agneta:

Stackars lille Willy!!!Hoppas ni får en härlig helg, kram!

Svar: ja lite synd var det allt, men nu har han det bra och stör sig inte på tratten heller (förutom när det kliar i örat) och såret är fint och han har inte alls ont så ;)
Sandra Kaun