En ny willy!

Har hämtat hem willy (bilresan hem var fruktansvärd btw!!!!)
 
Allt hade gått bra hos trimmaren, nu är han väldigt kortklippt, och trimmaren föreslog en putsning om ca 8-10 veckor. Han är ju fortfarande valp och har ännu inte fått sin riktiga päls än utan man får arbeta lite med det, nu är han ju sträv på några få ställen men mjuk och luddig på många andra. Men pälsen och huden såg ut att vara i toppskick så inget fel där inte! ;)
 
Här är våran nytrimmade sötnos:
 
 
 
Var lite svårt att få på bild, men ni kan se skillnaden va? (annars får jag ta fram en gammal bild så ser ni definitift skillnaden!)
Och i morgon förmiddag innan jobbet så ska vi åka till vetrinären och ta stygnen och ta av tratten förhoppningsvis på heltid (om han låter såret vara)
Men i natt blir det trapp minnsan! ;)
 
NU tänker jag hoppa i säng och sova, och .. troligtvis vakna trött i morgon med :S Men sen kommer helgen!
#1 - - Agneta:

Så fin han blev men undrar om ni är så populära som hans mams & paps just nu? Vore jag Willy skulle jag tycka ni är lite stygga som utsätter mig för både vetrinär och trimmning bara så där ;-). Kram

Svar: jo man kan ju tycka det, men han verkar inte så sur på oss utan mest glad över mindre päls och att få vara utan tratt igen ;) Kramar
Sandra Kaun