enorm tomhet...

Var verkligen en fantastisk dag i går. efter helsingborgsbesöket och mellis så tog jag o mamma willy på en långpromenad, sen käkade vi glass och myste med willy.
Sen lagadem jag mat medans mamma dukade och lekte med willy.
Jag lagade Tacogratäng med fläskfile.
 
Willy tyckte också det verkade gott ;)
Sen hamnade vi alla på altanen resten av kvällen, timmarna bara försvann (tillsammans med vin och cigaretter) och efter många härliga samtalstimmar insåg vi att klockan var halv ett på natten och det var dags att gå in o bli lite varm igen och sova lite.
 
Helt fantastisk dag och kväll och natt!
 
Idag blev det frukost och lite snack o lek med willy, sen körde jag hem mamma o vi tittade på två avsnitt av hem till gården, sen åkte jag o willy hem.
Här hemma blev tomheten ett faktum som slog ut mig lite och det blir fruktansvärt jobbigt.
Haft så roligt i två dagar och inte tänkt på en massa annat utan bara varit i nuet o njutit, men nu är jag själv igen och maken kommer inte hem förrens imorgon...
Men tack mamma för en helt underbar helg, gud vad jag saknat våra ''egna tillfällen'', älskar dig <3
 
Nu ligger jag på soffan, tittar på skit på tv och ätit lite ostbollar.
Försöker få mig själv in o duscha, håret är smutsigt och kanske försvinner lite av förkylningen som jag känner av (ont i halsen och näsan) Kan kännas bättre i bihålor o så med en varm duch, orkar inte bli förkyld igen :S
 
Men jag vet inte, känner mig mest apatisk nu och vet inte.. får se..
 
Lägger upp en bild på busiga willy iallfall. En av hans ställen är att ligga i våra gardiner och sova: