Mitt i veckan.

Så då var onsdagens jobbdags också avklarad, och föräldramötet med!
Till betyder att jag bara har en jobbdag kvar, sen är det Ullared!!! :)
Dock är det upp tidigt i morgon då det är min långa dag i morgon, så det blir öppning på jobbet, sedan städning, sedan barntid med film-start. Sen slutar jag klockan 4 och då blir det in till banken, sedan tanka. Sen hem till mamma för lite hem till gården (det är ju lite spännande nu!) sen måste jag hinna och hämta ett paket som jag tydligen har som ligger o väntar (vet inte vad det är...)
Sen blir det att packa och fixa, fredag morgon åker vi!!!! :)
 
 
Och det där paketet jag fick i går som jag väntat så länge på slogs in till ett riktigt paket :
Till mamma från Willy blev det tilloch med. Han ville ge ett litet tack för att hon passat honom (och gör fortfarande en del) så mycket :)
Inuti gömde det sig en fotobok :
Tror hon blev ganska glad :)
 
 
Nu ska jag göra klart ullareds-musiklistan på spotify sen blir det att göra sig i ordning för sängen!
God natt på er alla!
#1 - - Mamma:

Tack så mycket för boken en väldigt trevlig present.
krama Willy från mej