Nu är det fredag igen!

Det var svårt att ta sig upp i morse, hade öppningen idag igen. Tur jag har en make som kan dra upp mig! ;)
Sen blev det en väldigt rolig och kort dag. Fick skrivit ett försöka utkast inför filmen vi ska göra med ettorna. Sedan blev det en rejäl pratstund över en kopp kaffe och sedan spelade hela arbetsteamet fia med knuff (jag vann inte!!!)
Sen slutade jag 13.00. Skönt med helg! Åkte hem till mamma och tittade på fyra avsnitt hem till gården och åt lite macka och drack kaffe!
Sen körde jag in till stan och gick till terapin. Min psykolog tror att jag är en HSP ( Highly Sensitiv Person). Har läst lite om det nu ikväll men känner väl inte till så mycket om det direkt, men tror av det jag läst och fått höra att det nog stämmer mycket. Ska bli spännande att gå vidare, kanske är det därför jag får ångest??
 
Sedan åkte jag iallfall till affären + systembolaget. Handlade inför tjejkvällen i morgon.
Sedan hem till min underbara make och vovve som bara var hemma o väntade ;)
 
Sen har det varit ett evigt pysslande och fixande inför i morgon ;) Idag firar även jag och Robin 5 år tillsammans. Det firades med makaroner och köttbullar! Det ni! ;) Haha, nej vi väntar med att fira till på måndag den 24/9 för då har vi varit gifta i 1år <3 Våran bröllopsdag! :) Som det ser ut kan vi nog iallafall unna oss ett resturangbesök och går det en bra film blir det nog bio med! <3
 
 
Och nu är jag såååå trött. Tog en sen dusch och kom ut väldigt pigg i fräch. Så jag tänkte : Ja jag målar naglarna och sedan gör jag klart spellistan och bloggar tills det har torkat sen går jag o lägger mig. Mitt i nagelmålandet så svepte en enorm trötthet över mig och jag fick svårt att hålla mig vaken, men de var då så dags, var ju tvungen att måla klart. Och sedan måste naglarna få torka innan jag kan gå och lägga mig!
Här är resultatet iallafall ;) Ville ju har lite fint i morgon!
 
Och snart är det helt torrt och då tänker jag hoppa i säng! Det är en lång och stor dag i morgon, ser så fram emot tjejkvällen, och hoppas innerliggt jag hinner göra klart allt i tid ;)
 
Och förresten, bilder från igår..
Vad hade vi för oss då?
Jo Sandra smälte vax för att göra egen hudkräm och maken lekte fotograf (?)
Blev så läcker gul färg av bivaxet!
 
Och mina bruna glasflaskor som jag beställde!! Blev superglad över att hitta små bruna glasflaskor. Hällde över min timjansirap där i, och lite överbliven ringblommsolja i den andra (dock är den idag slut!)
Ska apsolut beställa fler därifrån tills nästa säsong, ifall jag hittar mer jag vill göra med läketrädgården min ;)
 
 
Nej nu får jag fokusera lite på musiklistan några minuter, sedan blir det säääängen! :D