plötsligt helg!

Jobbar färdigt för denna veckan, nu är det helt plötsligt helg. Hann faktist inte riktigt med på det... Och dessutom är det en helg som inte är uppbokad till något speciellt alls, känns lite ovant ;) Men gott!
 
Sitter i köket och bloggar lite medans maken gör middag. Kom hem för inte så längesedan, hade hem till gården - maraton med mamma innan ;) Mysigt!
 
Och idag har jag slängt iväg alla inbjudningar till det jag planerat så länge!
Ska således ha en tjejkväll här hemma hos mig ;) Gav bort några inbjudningar i går och några idag, och fick skicka iväg två efterssom jag inte skulle träffa de på ett tag. (så ni bör få era på måndag!)
Och folk har redan börjat tacka ja, känns riktigt pepp!
Är helt kreaktiv här nu och håller på att planera och fixa. Det kommer bli en helt awsome kväll, tro mig :)
Den 22:a september! ;)
 
 
OCH idag är det fredag, det betyder att snart är det dags för ullared!!! Vi åker nästa fredag, tidigt på fredagen och stannar till lördag eftermiddag/kväll. Jag o moster Pia. Ska bli så jävla kul, har verkligen längtat! Och det passar super att det är veckan innan tjejkvällen för då kan jag fixa hem lite saker därifrån ;)
Och så ska jag äntligen köpa mig en riktig uppsättning regnkläder, värdelöst att jobba på fritids utan att ha riktiga regnkläder!!! Och en massa annat som jag behöver som jag äntligen ska kunna köpa.
Har inte så mycket pengar till besöket, men jag har lite grann och jag är så jävla glad att jag lyckats hålla i de pengarna! (har sparat hela sommaren för att ha råd) och har faktist lyckats undvika att ta av pengarna trots robins arbetslöshet! Känns riktigt bra att ändå ha lite pengar till ullared :):)
 
Men nu är maten klar, så nu blir det köttfärsröra med pasta och film med älsklingen :) Helgen kan börja!